تلویزیون 55 اینچ ال جی 4k اسمارت 2021 مدل 55nano90

تلویزیون 55 اینچ ال جی 4k اسمارت 2021 مدل 55nano90

خرید تلویزیون

نور پس زمینه تلویزیون ال جی 55NANO90 از نوع Direct LED است و برای محیط های روشن مناسب می باشد. تلویزیون NanoCell ال جی Nano90 دقت رنگ 100% را تا زاویه 60 درجه تضمین می کند و تصاویر را با دقت از زوایای مختلف نمایش می دهد. همچنین این تکنولوژی باعث می شود تا تلویزیون برای محیط های بزرگ نیز مناسب باشد چرا که از زوایای مختلف کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد. تلویزیون NANO90 55 دارای کیفیت نور بسیار عالی بوده و کیفیت تصویر را با نرخ 100 هرتزبا کیفیت 4K نمایش می دهد. این تلویزیون به خوبی کیفیت Full HD را ارتقا می دهد و به Ultra HD تبدیل می کند و این ارتقا با Active HDR همراه خواهد بود.

همچنین با خریداری هر محصول می توانید از خدمات و سرویس های خاص از جمله پرداخت در محل، تضمین کمترین قیمت، ارسال سریع و گارانتی اصالت کالا برخوردار شده و خرید اینترنتی مطمئنی را تجربه کنید . او برای داشتن کیفیت تصویر بسیار بهتر از تلویزیون های LED معمولی ، از فناوری نانوسل در ساخت صفحه استفاده کرد. در ارتباط با این فناوری می توان گفت که نانوسل ها از نانوذرات برای تولید رنگ استفاده می کنند و در واقع با استفاده از این فناوری رنگ های بیشتر طبیعی تر می شوند. از نظر طراحی ضخامت تلویزیون ال جی تقریباً نصف تلویزیون سونی X9000H است. به طور دقیق‌تر ضخامت Nano90 ال جی در حدود ۴.۷ سانتی‌متر و ضخامت مدل X9000H حدود ۷.۱ سانتی‌متر است.

مشخصات تلویزیون 55 اینچ 2020 ال جی مدل Nano90

علاوه بر موارد گفته شده تکنولوژی AI Picture و AI Brightness Control نیز به کمک پردازشگر قدرتمند ال جی و هوش مصنوعی آن یعنی Ai ThinQ کیفیت تصاویر را بهبود می بخشند. به طور کلی این پردازشگر نسل جدید نسبت به پردازشگر های نسل دوم قدرت پردازشگر بیشتر و عملکرد بهتری دارد. پردازش های مربوط به تکنولوژی 4K Cinema HDR و فرمت های پیشرفته محتوای HDR نیز بر عهده این پردازشگر می باشد. بدون وجود این پردازشگر تمامی تکنولوژی های مروبط به پردازش تصویر و کیفیت تصویر نهایی این تلویزیون بی معنی بود. اگر یک هوش مصنوعی را برای راحت تر شدن کارهای خود می خواهید تلویزیون ال جی گزینه ای مناسب است.

جدیدترین بررسی‌های ویدئویی محصول

همچنین این تلویزیون دارای یک حالت Auto Low Latency است که وقتی کنسول بازی را به دستگاه متصل می‌کنید آن را شناسایی کرده و برای اطمینان از حداقل تأخیر در ورودی، حالت گیمینگ را به صورت خودکار فعال می‌کند. البته برای استفاده از آن باید از منو گزینهInstant Game Responseرا فعال کرده باشید. گرچه پنل این تلویزیون به اندازه‌ای روشن نیست که بتواند به معنای واقعی تمام برجستگی‌ها در محتوای HDR را به نمایش بگذارد، اما کاملاً رضایت‌بخش خواهد بود. پایین بودن نسبت کنتراست در یک تلویزیون باعث می‌شود تا رنگ مشکی به سمت رنگ خاکستری تمایل پیدا کند که این موضوع در محیط‌های تاریک بسیار واضح‌تر دیده خواهد شد. می ‌توانید محتوای روی گوشی یا آیپد اپل خود را روی تلویزیون انتقال داده و از تماشای فیلم و برنامه دلخواهتان بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید. این ویژگی یک حالت از نمایش تصویر استف درست همانند Game Mode و یا Standard در منوی تلویزیون قرار می گیرد و با فشار دادن یک دکمه روی ریموت کنترل می توان از آن بهره مند بود.

ذرات نانو با جذب رنگهای کدر و نمایش رنگهای طبیعی تصویر بسیار با کیفیت تر و واقعی تر ایجاد می کند و رنگهای اصلی RGB را بسیار کامل و خالص به نمایش در می آورد. این تلویزیون به کمک فناوری Wide Color Gamut(نوع Nano Color) و قابلیت Billion Rich Colors می تواند دامنه گسترده ای از رنگها با بیش از یک بیلیودن رنگ را به نمایش دراورد و تصاویری بهتر و واقعی تر خلق نماید. این امر تاثیر زیادی در کیفیت پخش محتوای HDR و جلوه طبیعی آن می گذارد و لذت و هیجانی وصف ناشدنی به مخاطب می بخشد. به منظور بهبود کارایی تلویزیون 55 اینچ ال جی Nano90، کمپانی ال جی از آخرین دستاوردهای خود بهره گرفته تا منتقدان را مجذوب و شیفته ی خود نماید. یکی از برترین قابلیت های تلویزیون ال جی 55Nano90 از فناوری پیشرفته ی Dolby Vision به منظور ایجاد ویدیو های بسیار قدرتمند بهره گرفته است.

هر چه که اختلاف رنگ و سایه های اضافی در حین نمایش تلویزیون های قبلی را دیده اید کنار بگذارید؛ ال جی با فناوری Nano Color همه را شگفت زده کرد! این تکنولوژی سطح جدیدی از کنترل رنگ ها را به صورت استادانه ارائه می دهد یعنی تمام رنگ هایی که توسط فناوری NanoCell در صفحه نمایش تلویزیون NANO90 تولید می شوند به وسیله این تکنولوژی کنترل خواهند شد. نانوکالر هر صحنه ای را که نیاز باشد با تحرک بالایبیش از یک میلیارد رنگ، غنی می سازد و حالا می توانید به جرات بگویید یک تلویزیون فوق پیشرفته ال جی در اختیار دارید. این نهاد اعضای زیادی دارد و نکته قابل توجه حضور تولید کننده عمده کره ای یعنی شرکت ال جی است. برای بهره مندی از یک بازی کامپیوتری ایده آل بر روی صفحه نمایش تلویزیون با توجه به حضور فعال ال جی در این عرصه، انتخاب تلویزیون های اولد ال جی با این ویژگی برای خرید معقولانه تر باشد.

دقت نانو رنگ در ارائه زوایای وسیع تر کاربرد داشته و جالب است بدانید که کیفیت تصویر K4 بیش از 8.3 میلیون پیکسل فعال 4 برابر رزولوشن HD را ارائه می دهد. بنابراین می توانید از رنگ های طبیعی و پر جنب و جوش نانو ، رنگی دقیق و در زاویه های گسترده با دقت نانو و سیاه عمیق تر و کنتراست روشنایی دقیق متعادل دیدن کنید. ال جی برای مدیریت راحت تر و هوشمند تر تلویزیون الجی Nano90 برنامه ریموت کنترل مخصوص به آن را توسعه داده است. شما با نصب این برنامه روی موبایل هوشمند خود می توانید کنترل کاملی را روی تلویزیون هوشمند ال جی خود داشته باشید.

پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. امکانات این تلویزیون با توجه به مونتاژ و منطقه جغرافیایی ممکن است فرق داشته باشد. برنامه ها نرم افزار های درون برنامه ای ممکن است بر اساس منطقه جغرافیایی در دسترس نباشند. دستیار های صوتی گوگل و الکسا ممکن است در کشور های مختلف در دسترس نباشد و طی آپدیت های آینده به آن افزوده شود. با وضوح واقعی 4K که توسط فناوری NanoCell تکمیل شده است، تجربه بصری درخشان و روشن تری را تجربه کنید. باسلام.برای محیط های روشن و پرنور بیشتر تلویزیون هایی که پنل IPS دارند توصیه میشوند.موفق باشید.

این تلویزیونن به ووفر 20 واتی مجهز شده است و باس صدا را افزایش میدهد. تلویزیون 55NANO90 به کمک فناوری Dolby Digital صدای با کیفیتی تولید میکند. همچنین با استفاده از فناوری Dolby Atmos صدای سینمایی را به گوش میرساند. ال جی این تلویزیون را مجهز به تکنولوژی Simultaneous Audio Output نموده و شما می توانید به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث آن را به ساندباری که از این تکنولوژی پشتیبانی می کند متصل کرده و صدای همزمان و هماهنگی را دریافت کنید. این تلویزیون قابلیت اتصال به بلندگوهای هوشمند را از طریق بلوتوث و قابلیت Bluetooth Surround Ready دارد.



مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 23
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 2
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 1
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 2
            بازدید ماه بازدید ماه : 223
            بازدید سال بازدید سال : 542
            بازدید کلی بازدید کلی : 965

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.15.3.154
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به تخصصی ترین مرجع لوازم خانگی جهان خوش آمدید.

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به تخصصی ترین مرجع لوازم خانگی جهان بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف